Direktlänk till inlägg 14 januari 2007

Gollen har kommit hem igen!

Av Sara - 14 januari 2007 17:47

Så nu har Per skrivit på registreringspapprena på golfen.. Och han och Johnny är iväg på en jungfrurunda.. Han har ju aldrig kört den tidigare, men får hoppas det går bra.. Himla skönt att det gick att lösa så smidigt.. Nu har han äntligen en bil som han har velat ha så länge! inte den snyggaste kanske, men den tar honom från plats A till B.. Och nu vet man ju vad man får.. och så tycker jag det e lite extra roligt att min första bil kommer hem igen! :) Så, hur mår katterna idag efter gårdagens händelser då.. De e fortf lite ur balans, precis som förra gången.. de verkar inte va säkra på varann, utan kan morra till o se lite konstigt på varann. Trots att de har bott ihop i tre år.. men de e väl inte de bästa kompisarna.. va nästan mer när de va små, då sov de ihop och tvättade varandra.. nu har de mest sina egna ställen att va på.. men det ska nog gå över snart.. knäppa små djur! :) Och vilket jävla väder det e ute.. hur blåsigt som helst o snö och regn om vartannat.. men man får väl va glad att man inte bor i stormområdet.. det vore ju förjävligt.. usch.. man e ju inte ett dugg förberedd för att helt plötsligt hamna utan el tex.. jag skulle ju frysa ihjäl..Och nu behöver jag mat.. hoppas Per kommer hem snart! :)Tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 28 januari 2007 23:31

Så nu tar jag min förvirrade hjärna och flyttar till en ny blogg! Per hittade en där man kunde göra lite mer saker, typ modda inläggen o sådär som verkade lite roligare! Fortsätt gärna läs där! http://blackmagic69.blogspot.com Hejsvejs!...

Av Sara - 24 januari 2007 13:51

Äntligen har det blivit vinter på riktigt.. Har visst gått ett tag sen jag skrev här.. Höll ju uppe så himla duktigt förut.. Men har egentligen inget av intresse att skriva.. Men det e faktiskt väldigt trevligt att det äntligen har blivit vinter ...

Av Sara - 18 januari 2007 13:24

Varför ska det va så svårt att skriva.. Jag kommer aldrig igång.. Kan sitta och stirra på den dumma skärmen i flera timmar utan att ha skrivit en enda rad.. Per har dock gett mig tips för att komma igång, som det pluggeni han är..! :) Men det e fortf...

Av Sara - 16 januari 2007 16:51

Såå trött.. kommer jag nånsin va pigg igen? tror inte det.. Har inte känt mig pigg de senaste 12 åren.. Jämt denna utmattning.. jag orkar inte göra nåt.. och har jag gjort en sak är resurserna slut sen.. då vill ja bara krypa ner under täcket och sov...

Av Sara - 15 januari 2007 16:18

Fyy fan för lapplisor.. Usch.. tycker inte alls om.. Eller jag kan väl börja me att skriva om hela dan så som jag tänkte göra innan lapplisan nästan förpestade hela min dag.. Dagen började ovanligt tidigt för mig, redan klockan 6:50 ringde kl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2007
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards